De webpagina’s stellen gebruikers in staat om hun eigen auto samen te stellen, waarbij de beleving centraal staat. In samenwerking met een multidisciplinair scrumteam heb ik als UI Developer de ontwerpen tot leven gebracht en gezorgd voor een vloeiende en gebruikerservaring.
Een belangrijk aspect van mijn rol was het toevoegen van interactieve animaties, zoals knipperlichten, draaiende wielen, windmolens en bewegende wolken, die de visuele presentatie van de auto's versterken en de merkbeleving vergroten. Naast Volkswagen heb ik ook gewerkt aan projecten voor Skoda en Audi, waarbij ik nauw samenwerkte met het team van Valtech om consistentie en kwaliteit te waarborgen in alle campagnes.
Door mijn bijdrage aan deze projecten heb ik bijgedragen aan een dynamische, gebruiksvriendelijke omgeving die de klant betrekt en de kernwaarden van de merken Volkswagen, Skoda en Audi versterkt.
Bij Valtech heeft Bas voor veel uitdagingen gestaan, zowel technisch als organisatorisch. Want er werd veel van hem verwacht in een korte tijd. Gelukkig heeft Bas keer op keer bewezen dat dit voor hem geen probleem is. Dankzij hem hebben we mooie pagina's aan onze klanten opgeleverd, die we nog vaak als voorbeeld voor nieuwe opdrachten gebruiken. Bas is een gedreven, ervaren en leergierige front-ender. Precies wat het uitvoeren van dit vak nodig heeft. Want de mogelijkheden op het gebied van front-end breiden zich elke dag uit. Bas blijft bij, door altijd te gaan voor het maximale resultaat. Weet hij iets niet direct? Dan zoekt hij het uit en wordt hij het de baas. Daarnaast is hij heel sociaal, wat het samenwerken prettig maakt. Hij is geïnteresseerd in zijn collega's, al vanaf dag één. Niet alleen op het gebied van werk, maar ook privé. Al met al is Bas een hele goede, sociale front-ender.
Lennart Koster, Strategic Content Creative